Tandartsenpraktijk de Wolvenstraat

020 - 6279229

Klik hier om de ondertitel te bewerken


De tarieven voor tandheelkundige behandelingen worden jaarlijks door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) vastgesteld. Onderstaand ziet u een overzicht van de tarieven voor alle tandheelkundige behandelingen en een overzicht van de tarieven voor techniekwerk bij onze tandtechnieker. 

- Tarievenlijst tandheelkundige behandelingen 2018
- Techniektarieven


Tarieven voor niet nagekomen afspraken staan niet in de tarievenlijst en de kosten hiervan zijn afhankelijk van de geplande behandeling. Wij verzoeken u vriendelijk om afspraken uiterlijk 48 uur van te voren af te zeggen. Doet u dit niet of bent u uw afspraak vergeten dan brengen wij kosten hiervoor in rekening. 


Vergoeding vanuit uw verzekering

Tandheelkundige behandelingen worden voor volwassenen niet vergoed vanuit de basisverzekering. Wanneer u aanvullend verzekerd bent voor de tandarts dan worden sommige behandeling vergoed en anderen niet. Het verschilt ook per pakket en per verzekering of de behandeling voor 100% vergoed wordt of voor een kleiner percentage. Informatie over of uw behandeling vergoed wordt, kunt u bij ons of bij uw verzekering opvragen. 

Behandelingen voor iedereen onder de 18 jaar worden gedekt vanuit de basisverzekering, met uitzondering van bruggen, kronen en orthodontie. 


Facturatie via de Famed

Onze declaraties verlopen via de Famed en als u verzekerd bent voor de tandarts, dan wordt de factuur rechtstreeks naar uw verzekering gestuurd. Mocht uw zorgverzekeraar een gedeelte van de behandeling vergoeden, dan ontvangt u het restbedrag via de post op uw adres en hierop staat duidelijk vermeld wat er wel en niet vergoed is. Famed biedt de optie om alles online en snel te regelen op www.notavanfamed.nl. Voor vragen met betrekking tot facturen kunt u contact opnemen met de Famed op het nummer: 0900-0885 of per email: contactcenter@famed.nl. 

Eventueel is betalen in de praktijk ook mogelijk, maar wij hebben geen pinautomaat!


Klachten

Bent u niet tevreden over een behandeling of een factuur? Neem dan svp telefonisch of per email contact met ons op. Wij vinden het zeer belangrijk dat u een goede ervaring heeft bij ons en gaan graag met u in gesprek als dit niet het geval is. Als wij er samen niet uitkomen dan mag u gebruik maken van onze klachtenregeling